søndag 24. januar 2010

Besøk på dyreutstilling i Bardejov

Titta! En arg varg!
En liten rotteaktig skapning (tror det var en slags mus)
En ørkenkatt eller noe - jeg husker ikke helt navnet (dyra var bare merket med det latinske + det slovakiske navnet, noe som ikke akkurat gjør navnene enkle å huske). Den hadde iallefall et veldig intens blikk, som om den sier -"vart du skræmt no, hæ"? Eller noe annet...

Jeg ble sulten og prøvde å fange en due til lunsj. Det ble med forsøket, for denne gang...

4 kommentarer:

  1. Lysten til å kjøpe rotte blusset opp i meg når jeg leste dette...

    SvarSlett
  2. due til middag?? digg. så på vg en gang en kar som grilla seg en måke på engangsgrill. noe sånt du tenkte på?

    SvarSlett
  3. Mams sa...

    "Du må være kjappere"

    SvarSlett
  4. Rotte? Kan ta med meg en utstoppa en =P

    SvarSlett