søndag 17. januar 2010

Nødvendigheter fra butikken (Tesco, som Rema i Norge)














Dasspapir er bra å ha! Selv om fargen minner om Barbie og Ken heller enn å gå på ramma, tenkte vi at det ville være en opplevelse av luksus å kunne tørke seg med ROSA papir. Det finnes ikke så smakfullt dopapir i Norge, ikke som jeg har
sett iallefall. WOW, gleder meg til å prøve det!

NOTIS: Skal kjøpe MER rosa dasspapir. Det var som å tørke rumpa med... lammunger eller noe annet skikkelig mykt (bare så dere vet det; Jeg HAR ikke prøvd å tørke meg med hverken sauer eller andre husdyr, men dere dyrelskere og alle dere som ikke har fått prøvd rosa dasspapir fra Slovakia; reis og prøv! Baken din vil aldri glemme følelsen, og vil garantert forlange å bare bli behandlet med - nettopp- rosa dasspapir fra Slovakia. Men siden slikt er så billig her, er det jo ikke et problem; Du sparer penger OG du sparer rumpa di for unødvendig slitasje ved ikke å bruke grovt dopapir fra Norge).















Vi er i butikken. Vi finner... ja nå er vi usikre på hva det egentlig er, men siden vi fant flaskene på kosmetikk og shampoo- avdelingen, OG siden det Norske flagget pryder fronten på flaskene, kjente jeg en overveldende kjøpettrang. MEN:

Vil jo ikke risikere å bli helt flintis heller, siden det
kan være supereffektiv hårfjerningsmiddel, eller kanskje et genialt middel for de som er i ferd med å miste håret; når du merker at håret ligger på puta om morran, limer du det ganske enkelt på igjen. Kanskje. Å våkne i morgen, glatt som en delfin, er vel ikke å foretrekke uansett, derfor kjøpte vi ikke dette produktet.

5 kommentarer:

  1. er det rosa dasspapir jeg ser? nice! vi kjøpte rosa papir i portugal da vi var på utveksling via dmmh der i 2006, mvh ei klassevenninne av Mari

    SvarSlett
  2. løvli! Artige bilder! Gleder meg til jeg skal til portugal nå! Fredag. Shit! JAja... overlever sikkert;) Kos dere masse! Klem!

    SvarSlett
  3. Synes det er en fin blogg du har. Arti å se bilder og kommentarer.

    SvarSlett
  4. Synes du har fine bilder og kommentarer. Arti å følge med.

    SvarSlett